KLIENT

Prihlásenie do klientskej zóny
Prihlásiť >

POŽIADAVKY

Rýchly výber >

Najnovšie ponuky (4)

Buď pani svojho života! Seminár s názvom Buď pani svojho života! Päť dní zameraných na výrazný osobnostný posun a rozvoj. Pre Vás, ako pre podnikateľku... viac >
Semináre na osobnostný rozvoj Ponúkame pre klientov bartrového systému semináre a tréningy na osobnostný a kariérny rozvoj. Program je vhodný pre každého, kt... viac >
Ubytovanie Rodinný penzión Sankt Johann poskytuje ubytovanie v 2, 3 a 4 lôžkových izbách s vybavením na vysokej úrovni. Celková kapacita u... viac >
Elektrické oceľové olejové radiátory s termostatom (používané) VÝROBCA švédska firma WOSAB Mmateriál vyhotovenia: oceľ, nastaviteľný elektronický termostat od + 5°C do + 30°C, bezpečnostn... viac >

Sprostredkovanie obchodu


Sprostredkovanie obchodu je základným produktom bartrovej spoločnosti VOICE a zároveň hlavnou náplňou práce poradcov VOICE – ako profesionálnych bartrových obchodníkov.

Každý poradca má vo svojej starostlivosti klientov, ktorým poskytuje poradenstvo, s cieľom uskutočniť čo najväčší počet bartrových predajov a tiež bartrových nákupov.

Pri tejto práci je nesmierne dôležitá vzájomná - veľmi dobrá komunikácia medzi poradcom a klientom. Do akej miery je poradca dobre informovaný o situácii u svojho klienta a o jeho ponukách a požiadavkách, do tej miery je aj bartrové obchodovanie úspešné.

Poradca pravidelne rieši ponuky a aj požiadavky svojich klientov. Hľadá pre nich vhodné zákazky (podľa špecifikácie klienta) na vyťaženie ich voľných kapacít. Následne spolu s klientom hladá vhodné možnosti nákupov cez bartrový systém.

V prípade, že sa v súčasnej bartrovej ponuke nenájdu vhodné produkty alebo služby, ktoré by sa klientovi hodili, oslovuje poradca ďalšie firmy (so zaujímavými výrobkami a službami) – so zákazkami (požiadavkami klientov VOICE) ktoré by mohli v rámci svojich voľných kapacít – zrealizovať.

Okrem zverejnenia ponúk a požiadaviek klienta v bartrovom informačnom systéme – www.superbarter.sk, poradca aj pomocou ďalších jeho komunikačných línií vie dohodnúť dobrý obchod pre klientov, ktorých má v starostlivosti. Jednak je to využívanie možností, ktoré poskytuje pravidelné zasielanie Newslettrov (bartrových noviniek - mailom) ďalším klientom - majiteľom firiem.

Ďalej je to využívanie interného informačného systému v rámci bartrovej spoločnosti VOICE. Najúčinnejšou cestou je samozrejme – osobný kontakt a stretnutia s majiteľmi firiem, ktorí sú našimi klientmi a využívajú naše služby.