KLIENT

Prihlásenie do klientskej zóny
Prihlásiť >

POŽIADAVKY

Rýchly výber >

Najnovšie ponuky (4)

Buď pani svojho života! Seminár s názvom Buď pani svojho života! Päť dní zameraných na výrazný osobnostný posun a rozvoj. Pre Vás, ako pre podnikateľku... viac >
Semináre na osobnostný rozvoj Ponúkame pre klientov bartrového systému semináre a tréningy na osobnostný a kariérny rozvoj. Program je vhodný pre každého, kt... viac >
Ubytovanie Rodinný penzión Sankt Johann poskytuje ubytovanie v 2, 3 a 4 lôžkových izbách s vybavením na vysokej úrovni. Celková kapacita u... viac >
Elektrické oceľové olejové radiátory s termostatom (používané) VÝROBCA švédska firma WOSAB Mmateriál vyhotovenia: oceľ, nastaviteľný elektronický termostat od + 5°C do + 30°C, bezpečnostn... viac >

Chcem vyťažiť voľné kapacity


Ľudia a aj firmy šetria kde sa dá. Je už celkom bežné, že firmy majú svoje sídlo doma, na súkromnej adrese alebo kanceláriu nemajú vôbec. Čo sa týka dovoleniek a relaxu, tiež je už celkom bežné že namiesto 2 dovoleniek majú ľudia iba jednu a aj to je dovolenka niekde pri mori. Ťažko zarobené peniaze tu na Slovensku  podporia ekonomiku v Chorvátsku, Taliansku alebo Španielsku...


Zdá sa, že keď je menej hostí, menej nájomníkov, nič tak hrozné sa nedeje. Je menší príjem a tak stačí „okresať“ výdaje a problém je vyriešený. Celkom tak to nie je.


V každej firme aj v každom ubytovacom zariadení sú totiž fixné náklady, ktoré sú každý mesiac skoro rovnaké a nezávisia od vyťaženosti – či je dostatok zákazníkov alebo nie (réžia, leasingy, poistky, plat recepčnej, kuchára, a pod.). No a čím je zákazníkov menej, tak sa na celkových nákladoch podieľajú fixné náklady – vyšším percentom. Celková ekonomika tak ide dole vodou.


Preto je rozhodnutie podnikateľa vyťažovať neobsadené kapacity v čo najväčšej miere a expandovať, namiesto uťahovania si opaskov – veľmi DOBRÉ rozhodnutie.

 

Zoznam videí

Predošlé video

Ďalšie video

Chcem získať prístupové práva na túto stránku

 


ČO S TÝM?

Firma, ktorá sa zaregistruje do bartrového systému, môže svoje služby (voľné izby, kancelárie, obchodné priestory, atď. ) ponúknuť klientom v rámci bartrového systému VOICE a zarobiť si tak popri eurách ešte naviac – bartrové prostriedky. Tieto bartrové prostriedky potom samozrejme chce firma míňať – na nákupy cez bartrový systém. V akom objeme firma do bartrového systému svoje služby dá, tak v takom objeme si potom výrobky alebo služby z bartrového systému čerpá naspäť – od ľubovoľného klienta bartrového systému.


Takto PRÍDU zákazníci NAVIAC - voči zákazníkom, ktorí platia v eurách. Je veľmi pravdepodobné, že človek, ktorý si za eurá dovolí jednu dovolenku ročne, pri bartrovej možnosti zaplatiť dovolenku – svojou prácou, svojimi výrobkami, že by išiel ešte na jednu alebo aspoň na predĺžený víkend. No je tiež celkom možné, že rodinné oslavy rôznych výročí by si tiež doprial v nejakom peknom hoteli alebo penzióne (ak by bola možnosť túto oslavu zaplatiť – výrobkami alebo službami)

 

PRÍKLAD

Firma HOREC, s.r.o. je majiteľom a aj prevádzkovateľom penziónu v rekreačnej oblasti v Nízkych Tatrách. Svoje kapacity má vyťažene v priemere na 50%. Zákazníkmi za eurá nevie majiteľ firmy vyťažiť voľné neobsadené priestory.

- firma HOREC,s.r.o. sa zaregistruje v bartrovom systéme VOICE

- zverejní svoju ponuku voľných kapacít v bartrovom informačnom systéme www.superbarter.sk

- keďže je súčasťou ponuky možnosť platiť za služby - bartrovou kompenzáciou, tak je to pre klientov bartrového systému ekonomicky veľmi zaujímavé a ohlasujú sa na základe tejto ponuky

- firma, ktorá sa zaregistrovala v bartrovom systéme, touto registráciou v podstate získala „viazanú klientelu“, čo je asi najväčším bonusom členstva v bartrovom systéme. Každý klient z bartrového systému, ktorý potrebuje riešiť nájom alebo využiť ubytovacie a stravovacie služby ako prvé – hľadá v bartrovom systéme, pretože platba služieb cez barter je preňho mimoriadne ekonomicky zaujímavá

- firma HOREC, s.r.o. si potom môže za takto zarobené bartrové prostriedky zmodernizovať svoj penzión, môže si vybudovať ihrisko pre deti, tiež si môže vybudovať wellnes alebo si pomocou bartra môže skvalitniť a rozšíriť svoj marketing a propagáciu

 


V ČOM JE VÝHODA TOHTO BARTROVÉHO RIEŠENIA

- klient bartrového systému HOREC, s.r.o. získa zákazky, ktoré by normálne (za eurá) nemal a ktorými si vyťaží svoje voľné kapacity

- o objem týchto zákazníkov si posilní svoju pozíciu na trhu – na úkor konkurencie

- od zákazníkov, ktorým poskytol svoje služby, získa referencie a doporučia – ich ďalším známym

- od bartrových zákazníkov, tak isto ako od „eurových“ má firma príjem (dokonca pri službách cez barter firma nepotrebuje dávať zľavy ako pri službách poskytovaných za eurá)

- pomocou bartrových zákazníkov má firma HOREC, s.r.o. - vyššie príjmy a tak si môže potom firma dovoliť zmodernizovať svoje zariadenia, čím do budúcnosti priláka ďalších nových zákazníkov – rôznymi atrakciami a tiež zaujímavými formami zábavy a aj relaxu

 

Chcem sa registrovať Kontakt