KLIENT

Prihlásenie do klientskej zóny
Prihlásiť >

POŽIADAVKY

Rýchly výber >

Najnovšie ponuky (4)

Letný tábor Ponúkame Letný jazdecký tábor pre deti od 7-18 rokov. Bližšie info telefonicky viac >
OUTLET ADIDAS , REEBOK Ponúkame outlet adidas, reebok na stránke www.outletznackovy.sk - objednávky posielať cez eshop a do poznámky uviesť - superb... viac >
Výrobná technológia na výrobu betónových výrobkov Pre nášho klienta zabezpečujeme predaj staršej technológie na výrobu betónových jednovrstvových výrobkov. Výrobná linka obsahuj... viac >
Bytovka Ponúkam na predaj osem - bytovku pri Dudinciach -Terany. Bytový dom má plochú strechu. Schodište je železobetónové. Dvere sú dr... viac >

Chcem predávať bez zliav


Predaj pomocou zliav je vcelku obľúbený, a aj účinný (zákazníci toto obľubujú), ale pre podnikateľov toto „zľavové šialenstvo“ môže byť likvidačné.

Tieto peniaze (zľava), ktoré podnikateľ „daruje“ zákazníkovi, by mohol normálne použiť na rozvoj firmy, na marketing, alebo na vytvorenie rezervného fondu – pre prípady, že sa vyskytne nejaká nečakaná udalosť. 

Ďalším nebezpečenstvom, ktoré vyplýva zo zliav - že sa môžu vymknúť spod kontroly (alebo zrejme už zrejme vymkli...). Zákazník si veľmi rýchlo zvykne na „zľavové ceny“ a potom je už skoro nemožné, aby znovu po čase zas kupoval za tie bežné, ktoré boli pred zľavou. Jednoducho si zákazník na ďalšiu zľavu – počká, alebo pôjde ku konkurencii, kde práve zľavy – dávajú.

 

 

 Zoznam videí

Predošlé video

Ďalšie video

Chcem získať prístupové práva na túto stránku 

 

ČO S TÝM?

Jedno z riešení je zľavy – nedávať, a radšej popracovať na obchodníckych zručnostiach svojich obchodníkov a tiež na službách, ktoré sú s určitým produktom spojené. Zľavy dávajú hlavne firmy, ktoré majú obchodníkov – amatérov. Vo firmách kde sú obchodníci profesionáli a zároveň majú dobrú marketingovú stratégiu, zľavy dávať nepotrebujú.


ALEBO

Namiesto výhody pre zákazníka vo forme ZĽAVY – môže predajca ponúknuť zákazníkovi inú výhodu (ktorá je mimochodom zaujímavejšia ako zľava) – a to je možnosť zaplatiť časť ceny výrobku pomocou bartrovej kompenzácie – vlastným tovarom alebo službami v rámci bartrového systému VOICE.

 

PRÍKLAD

Výrobca sedačiek SEDOS, s.r.o. predáva svoje výrobky. Keďže je menej zákazníkov ako bolo v minulosti a tiež je väčší tlak konkurencie zo zahraničia, dáva zľavy – do výšky 30%, t.j. namiesto marže 40% čo mal v minulosti, má teraz maržu ledva 10% (no a keď má niektoré vyrobené modely už príliš dlho na sklade, tak urobí výpredaj výrobkov aj so 70%-tnou zľavou)


RIEŠENIE

- Firma SEDOS, s.r.o. sa zaregistruje do bartrového systému VOICE


- Ponúkne svoje výrobky – sedačky, klientom bartrového systému, za svoje bežné ceny, pričom namiesto zľavy ponúkne záujemcom o svoje výrobky – možnosť zaplatiť 50% z ceny sedačky - bartrovou kompenzáciou (výrobkami, službami)


- Zákazník zaplatí 50% z ceny výrobku plus celú DPH v eurách (predajcovi - na účet v banke alebo hotovosťou)


- Zvyšných 50% zaplatí zákazník pomocou bartrovej kompenzácie


- Predajca dostane zaplatené bartrovými prostriedkami, za ktoré je možné nakupovať v bartrovom systéme VOICE


- Jedna možnosť je tá, že si bartrové nákupy – tovary alebo služby vyberie firma SEDOS, s.r.o. zo súčasnej ponuky z bartrového systému www.superbarter.sk alebo popri tom je možné zadať si svoje vlastné požiadavky, čo by klient chcel cez barter nakupovať, čo by sa mu hodilo. Toto potom priebežne riešia bartroví poradcovia VOICE


VÝHODA TAKÉHOTO BARTROVÉHO RIEŠENIA

- Predávajúci firma SEDOS, s.r.o. (výrobca sedačiek) nepríde o 30% svojej marže (ako pri zľave)

- Predávajúci si nepokazí cenu svojej práce a aj svojich výrobkov

- Získa nového zákazníka, ktorý by si normálne (bez bartra) kúpil sedačku niekde inde – u konkurencie

- Firma SEDOS, s.r.o. si lepšie si vyťaží svoje výrobné kapacity, ktoré pomocou zákaziek za eurá nevie vyťažiť

- O výrobky, ktoré pomocou bartrového sytému predal NAVIAC – si posilní svoju pozíciu na trhu – voči konkurencii.

 

Chcem sa registrovať Kontakt