KLIENT

Prihlásenie do klientskej zóny
Prihlásiť >

POŽIADAVKY

Rýchly výber >

Najnovšie ponuky (4)

Zimné záhrady Ponúkame návrh a realizáciu zimných záhrad - podľa predstáv zákazníka viac >
Okná Ponúkame plastové ako aj hliníkové okná - dodávka aj s montážou. viac >
Drogéria a chémia Ponúkame na predaj čistiace prostriedky a drogériu. V prípade záujmu nás kontaktujte ohľadom aktuálneho sortimentu a aj aktuáln... viac >
Tričká a košele Ponúkame na predaj tričká (dámske a pánske) a košele. Je to skladová zásoba, takže toto ponúkame ako celok. Je možné zobrať tri... viac >

Vymeň, keď (ne)máš


 
 
Aké možnosti dnes barter ponúka a prečo sa oplatí
   
Barter ako forma obchodu si dnes nežiada bližšie predstavenie. Veď za niekoľko ostatných rokov, keď sa Profit naposledy tejto téme venoval, sa rozšírili možnosti výmenného obchodu  o niekoľko desiatok percent. Pribudlo jednotlivcov, firiem  i webových portálov, ktoré v barteri vidia vlastné uplatnenie a biznis. Aké možnosti dnes barter ponúka a prečo sa oplatí?
Dopyt po barterových službách podľa štatistík stúpa. Webové portály, ktoré zastrešujú barterové výmeny, kvartálne zaznamenávajú viac ako desaťpercentný nárast v počte zaregistrovaných firiem. To isté sa týka aj počtu ponúk. Firmy aktívnejšie využívajú barterový obchod – nie však ako východisko, ale ako doplnok k svojmu „core“ biznisu.
 
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
 
ZA VŠETKÝM JE ROZVOJ. „Barterovanie cez profesionálnu barterovú spoločnosť si stále zachováva svoju podstatu, ale je oveľa efektívnejšie a účinnejšie ako priamy barter,“ vysvetľuje portál Superbarter.sk, ktorý prevádzkuje Eva Pospíšilová, majiteľka spoločnosti Voice z Trenčína. Barter je v súčasnom chápaní najmä pomocou. Situácia, ktorá na slovenskom firemnom trhu vznikla v ostatných rokoch, vytvorila nespočetné množstvo barterových príležitostí. V roku 2009 Profit odhadoval, že na Slovensku sa ročne prebarteruje tridsať miliónov eur.
Dnes je to ešte viac. Táto pomoc pre podnikateľov sa zakladá na tom, že podnikateľ pomocou barterovania posilní svoju pozíciu na trhu a pomôže tak sebe, ako aj ďalším podnikateľom. Barterujúce Slovensko sa tak ťahá navzájom. Či už podnikateľ zarobí eurá alebo barterové prostriedky, podstatné je, že sa mu zvýšia celkové príjmy, a tak môže lepšie fungovať, rozvíjať sa. Napriek potenciálu, ktorý barter ponúka, rozširovať sa na iné trhy napríklad J. Revallo so svojou firmou neuvažuje. Ten tunajší je podľa neho stále neoraným poľom, čo do počtu firiem, ktoré ešte barterový systém nevyužili. V tomto smere možno očakávať aj v ďalšom období rozmach možností ako zefektívňovať svoje podnikanie a účinnejšie barterovať.
 
·         Zdroj:

http://profit.etrend.sk/moje-peniaze/vymen-ked-ne-mas.html