KLIENT

Prihlásenie do klientskej zóny
Prihlásiť >

POŽIADAVKY

Rýchly výber >

Najnovšie ponuky (4)

Elektrický diamantový jadrový vŕtací stroj REMS Picus S3 + vŕtacie korunky Profesionálny elektrický diamantový jadrový vŕtací stroj pre jadrové vŕtanie v železobetóne. Predávame celok - Elektrický diama... viac >
Technológia na výrobu jednovrstvových betónových výrobkov Ponúkame na predaj technológiu na výrobu betónových prvkov - tenkostenné tvárnice, stratené debnenie, obrubníky, komínové tvaro... viac >
Frézka TOS FV2a Ponúkam na predaj frézku. Je nutné opraviť priečny posuv. Pre viac info mi volajte alebo píšte. Po dohodnutí termínu nutný osob... viac >
Areál na priemyselné využitie Predáme areál na priemyselné využitie. Viac info na odkaze: https://drive.google.com/open?id=0B9Yi5vRR4aQLSUZvX2FrQm96Zlk viac >

Článok eTREND - barter


Barter alternatíva, ak ju potrebujete


Bezhotovostná výmena tovaru a služieb môže byť ďalším obchodným kanálom
16.06.2009 / Ján Blažej

Nemôže byť nič jednoduchšie: vyrob alebo poskytni službu, zinkasuj a za zarobené kúp, čo potrebuješ. Aj Košičan Maroš Hanko to tak robí vo svojom pneuservise. Už vyše dva roky však okrem toho aj barteruje a urobil okolo päťdesiat obchodov.
Poskytol najmä pneumatiky, disky i servisné práce a zbavil sa aj prebytočného solária. To, čo do barterového kolotoča priniesol, malo hodnotu 1,2 milióna korún (takmer 40-tisíc eur). Vynieslo mu to do servisu vykurovacie teleso a najmä barterový partner mu stavia novú budovu. Istý majiteľ autoservisu časť stavebných prác dodávateľovi uhradil poskytnutím servisu pre jeho vozidlá.


Firma Adara Slovakia z Hlohovca, najväčší slovenský výrobca športovísk, ihrísk a tenisových kurtov, za svoju produkciu získala automobily, okná, zateplenie budovy a hotelové služby. Počas troch rokov urobila dve desiatky barterov za zhruba šesťdesiattisíc eur.
„Tie obchody by sa priamymi platbami asi neuskutočnili,“ myslí si spolumajiteľ spoločnosti René Šimanský. Väčšinu drahých áut, domy, byty, zájazdy, televízory, počítače v súťažiach televízií, rádií, novín a časopisov médiá nenakúpili, ale vybarterovali. Za reklamný priestor. Nebyť barterov, sotva by bolo na bilbordoch toľko ponúk hotelov či cestovných kancelárií. Neboli by na ne peniaze.

 

Celý článok si môžete prečítať tu:

zdroj: http://profit.etrend.sk/biznis/barter-alternativa-ak-ju-potrebujete.html